vineri, 25 noiembrie 2016

Jurnal

♥ O imagine:
Lui Adi nu ii place sa fie fotografiat, dar...il mai prind cateodata

♥Afara ...
este frig.
♥În casa ...
racoare. Termin aici si ma apuc de treaba.
♥In bucătărie ...
sunt tentata sa fac o negresa. Mie imi e pofta de caras prajit cu mamaliga si mujdei, iar pentru Andrei nu stiu ce voi face. El nu e fanul pestelui asa ca doar ciuguleste un pic
♥Mă gândesc ...
ca timpul asta trece rapid ca un nebun. Nu am timp sa fac ce imi doresc, ce mi-am propus... sa ma bucur de mine. Acum e luni...acum e vineri!!!
Am inteles ...
ca nu e nimic grav daca lasi de la tine in unele situatii chiar daca stii sigur ca ai dreptate. Majoritatea nu ma vor recunoaste in afirmatia aceasta, stiu.
♥Mesteresc ...
cadouri de Craciun.
♥Citesc ...
impreuna cu Andrei povesti. Ca sa il determin sa citeasca mai mult citim pe rand cate un paragraf.
♥Ieri...
a fost o zi haotica cu nimic interesant in ea...

♥Astazi ...
curatenie, mancare, rufe, sper mestereala si cam atat. 
♥Maine...
sper sa fie cald sa iesim cu cainii. Am putut da cainelui mic pastila antipurici si capuse asa ca avem liber la mers pe campuri.
♥Ascult ...
mereu in timp ce mesteresc diverse emisiuni. Altfel am timp sa ma gandesc la tot felul de lucruri si imi stric dispozitia. Ma enerveaza ca nu pot citi in timp ce tricotez sau crosetez. Ar fi fantastic!
Acum ascult 
Boral Kibil & Mahmut Orhan - Herneise
♥Imi place ... 
marea, nisipul, soarele... 
♥As purta...
camuflaj
thecourtneykerr.com


2 comentarii:

  1. E bine sa mai faci poze si pe ascuns asa. Ca nici mie nu imi placea sa mi se faca poze si acum constat ca din sute de poze cu ai mei, eu apar in foarte putine. Si timpul nu mai poate fi dat inapoi. Dar zic eu ca m-am intelelptit,mai nou, stau si eu la poze :)
    Spor la mesterit, liniste si caldurica sa fie! Va pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e chiar pe ascuns, dar a fost spontan fara sa ii cer sa stea "mumos" si sa zambeasca. :))
      Multumesc! Sa fie! Sunt foarte lenesa la acest capitol. :(
      Si eu pe voi!

      Ștergere