duminică, 16 aprilie 2017

Albastru

Hristos a inviat!
Nu voiam sa pun fotografii cu oua, cozonaci... Stiu ca abunda internetul de asa ceva, dar cum puteam eu sa nu marchez cumva isprava aceasta a lui Andrei? Ieri, el singurel s-a ocupat de vopsitul oualelor. Le-a spalat, le-a pus la fiert cu un pic de otet, le-a pregatit vopseaua si le-a scufundat cu rabdare si grija in ea. Rezultatul e perfect pentru noi.



De ce albastre? Pentru ca intr-un an am primit mai multe plicuri de vopsea in diferite culori. Cum noi vopsim maxim 10 oua (anul acesta 6:)) ) era aiurea sa fac multe culori-timp irosit, culori/bani irositi. Chiar daca eu prefer doar ouale de culoare rosie fara desene, abtibilduri si alte minuni, am folosit in fiecare an o alta culoare si 2017 e... albastru. :) Gata! Le-am terminat, iar la anul ne intorcem la rosu. Da, stiu vopseaua e ieftina, dar de ce? De ce sa irosesc? ;) 

Sarbatori frumoase alaturi de cei dragi!



5 comentarii:

  1. Arata foarte bine. Si eu am vopsit oua azi ... haha... rosii toate ca numa rosu mi-a adus mama. Din motive de vacanta n-am apucat sa fac mai repede. Dar a fost foarte bine, cat sa ciocnim, 6 oua. Haha. Nu pot sa ma plang ca nu se mananca. Acum am remarcat ca si voi tot 6 ati vopsit. Sarbatori linistite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa cum am zis: eu prefer doar ouale rosii ;) Am vopsit doar 6 ca sa se manance. Multumim! La fel va dorim dragilor!

      Ștergere
  2. Hristos a Inviat! Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere