vineri, 14 aprilie 2017

Jurnal

Inceputul acesta de luna a venit cu vesti bune, o gramada de intamplari faine, dar simt ca  nu le pot gusta din plin. Sunt stresata, tensionata de parca fiecare chestie dulce a fost insotita de ceva amarui. Nu stiu sa zic...

O imagine...  copilarie

Afara ...canta pasarelele. Soarele abia urca pe cer. E frumos. Din cate am vazut de duminica incep ploi pana spre joi. Cum sa nu? Doar plec in vacanta...
În casa ... este liniste, racoare, curat. 
In bucătărie ... maine voi vopsi ouale. Adi isi dorea sa ii fac cozonac fiindca ii place tare mult, dar mama lui i-a trimis. Cum el e singurul care mananca (eu la dieta, Andrei nu se omoara cu asa ceva) ar fi fost pacat sa fac si sa se arunce. I-am promis ca ii fac alta data cand isi doreste.
Mă gândesc ... la o multitudine de lucruri si nu pot dormi. Nu ma odihnesc cum trebuie... Doamne! Cat ma scot din sarite lucrurile neclare si invartitul dupa visin, mai ales cand genul asta de atitudine nu ma face sa cedez, sa imi schimb parerea, ci doar ma agaseaza. 
Mesteresc ...  zilnic imi pun in gand sa tricotez si tot cu propunerea raman. Am mai reparat pantaloni de-ai lui Andrei, dar nu stiu daca se incadreaza la mesterit. Imi doresc sa fac o atentie pentru cineva dragut si tot... o aman. Nu stiu ce am! Clar nu-s in parametri.
Citesc ... Voi citi Antiparenting. Nu m-am apucat de ea. O aman ca pe ceva bun si dulce pe care vreau sa il savurez in tihna.
Ieri... m-am vopsit. Nu s-a schimbat nimic in afara de faptul ca nu mai am fire albe (aveam o multimeeee!!!) si ca la varfuri roscatul a mai inviat un pic. Am aceeasi combinatie de brunet-roscat. Rosul imi pare mai cumintel parca acum, dar nu stiu cum o fi pe lumina naturala. Am folosit un nuantator pentru roscat si sper ca ploaia sa nu ma chinuie rau de tot.
Astazi ... nu am planificat ceva anume. Vreau neaparat sa fac o tura cu bicicleta si poate un pic de exercitii in casa fiindca am cam neglijat acest lucru si ieri am scapat la mancare. As fi vrut sa merg la Prohod, dar nu pot. 
Maine... vopsesc oua, ne pregatim de Pasti. 
Ascult ...  zumzaitul calculatorului.
Imi plac ...  zilele insorite, caldurile toride stand pe plaja, nisipul sub talpi, sunetul de valuri... soare...mult soare... Imi doresc macar cateva zile calde sapatamana viitoare.
Nu imi plac  oamenii ipocriti, oamenii care nu isi asuma ce sunt si se dau...se comporta ca niste sfinti, oamenii care incearca sa pacaleasca, oamenii care nu separa lucrurile serioase de cele in gluma, distractive. Cei din urma ma frustreaza, ma induc in eroare si ma streseaza. 
Imi doresc... sa ma scutur de senzatiile acestea, sa devina lucrurile foarte clare si stabile, sa rezolv ce mi-am propus si sa fie bine.
As purta...  Mi-am fixat termenul pentru slabit pana in mai. Mare parte din scop l-am atins. Recunosc ca as fi putut si mai bine cu mai multa ambitie si determinare. Oricum m-am surprins pe mine anul acesta si am reusit mai mult decat credeam. Inca nu m-am cantarit si nici nu prea ma intereseaza. Hainele imi arata...:)) Totusi primavara urmatoare imi doresc sa pot purta bustiere ;) si sa nu ma mai streseze aripioarele mele de liliac. :)) Simt ca patesc ca cei ce isi lucreaza pieptul si bratele exagerat, ignora picioarele si arata apoi ca Johnny Bravo, numai ca la mine e invers :))

Cand nu voi purta bustiere :))

Am descoperit talonetele din silicon pentru talpi si calcai. Acum toti pantofii stiletto pot veni linistiti la mine!!! :))

Am incercat sa uit de ele... sa nu le mai plac... Vulgare sau nu... de pitzi sau nu... tot imi plac si tot as purta
Si da, pot face o gramada de treaba cu ele, ma pot sterge la...nas. ;)

Sarbatori cu bine sa aveti! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu