marți, 11 aprilie 2017

Upgrade :)


La cat m-am miorlait sunt sigura ca toata lumea stie ca fostul meu aparat si-a dat duhul.

Intre timp m-am dat peste cap de sapte ori, am rezolvat ce durea si am... evoluat. Am trecut prin prima faza cu aparatelul micut si dragut ce imi incapea in palma, am ajuns la bridgeul ce m-a bucurat ani de zile cu un zoom foarte ok si cu fotografii reusite cand era lumina buna, iar acum... ce sa zic? Am in brate primul meu dslr. Zic primul ca nah! eu stiu ce-om face peste cativa ani? Deocamdata invat si sper in timp sa prind curaj sa ii folosesc capacitatea maxima, sa ma despart de modurile scena, sa nu ma mai intimideze atat de tare numerele alea pe care inca nu le-am deslusit cu adevarat. Am senzatia ca imi va placea din ce in ce mai tare aparatul cu cat il voi descoperi mai mult.

Iti multumesc, MAMA! Cu toate schimbarile de la serviciu si listele cu prioritati nu as fi reusit sa il iau fara tine. De abia astept sa vin la Sfintu!!!

Acum ii astept si obiectivul pe care sa il folosesc cand mergem cu barca sa pot fotografia tot ce misuna si nu sta sa te apropii. Am fost de Florii  in balta si chiar daca am facut niste poze grozave, lipsa obiectivului pentru zoom s-a vazut fiindca ratele si gastele de care nu ne-am putut apropia nu se vad prea bine spre deloc. Am avut un pic de ghinion cu o vreme inchisa, dar noua mea jucarie nu m-a dezamagit. Am recuperat in privinta vremii ieri cand am fost cu Andrei sa vedem iepurasi si caprioare. Noi le-am vazut, dar iarasi ne-a lipsit ochiul pentru aparat.Am fost pe jos si am ajuns acasa terminati dupa cam opt kilometri si ceva de mers. Pentru mine a fost asa de dificil pentru ca am o febra musculara infioratoare de la un kazacioc de sambata (de la 16 ani nu am mai incercat ca oricum pana acum nici nu as mai fi putut:)) ). Azi traseul il fac sigur pe bicicleta si sper sa il conving din nou pe Andrei sa ma insoteasca.

Si de acum... am din nou pozeeee!!!










Pe celalat blog sunt mai multe poze cu pasari si peisaje facute duminica.

Ieri am fost pe soare :D Andrei a si pierdut ochelarii de soare dupa care amandoi eram innebuniti. Ii parea asa de rau ca a inceput sa planga, dar i-a trecut cand i-am zis ca ii iau altii.








Hai fie... si eu... nemachiata si cam sifonata :))



16 comentarii:

  1. Super veste! Sa faca milioane de poze frumoase :).
    Ce tip de aparat este? A avut si obiectiv inclus? Vreau si eu unul si tot cochetez intre doua, marci diferite... nu pot inclina balanta spre unul nicicum. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumeeeeesc! Cica durata de viata ar fi 150 000-200 000 fara interventii :))
    Sunt la al treilea Nikon si raman fidela. Acesta e nikon d3300. E un dslr entrylevel. A avut inclus un obiectiv de 18-55 mm cu care am si facut aceste poze.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ah, e unul dintre cele care imi plac. Alaturi de un Canon insa as prefera Nikon. Insa nu am inteles o chestie, adaptorul wifi este inclus sau trebuie luat separat?
    Si ce obiectiv trebuie pt. animalute in miscare :)?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu prefer Nikon.
      Trebuie luat separat. Am vazut ca e cam 350 lei. Pe mine nu m-a tentat fiindca oricum nu ma deranjeaza sa folosesc cabluri. :))

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Nu sunt eu in masura sa dau sfaturi, dar nah! si eu! daca tot m-am documentat atata! Acesta e pentru zoom, deci banuiesc ca ar fi grozav pentru animalute. Eu pe acesta il voiam initial, dar pentru ca deja costurile sunt mari am optat pentru o varianta de mijloc mai ieftina cu care sper sa reusesc sa imi fac treaba bine.

      Ștergere
    2. Tamron sunt compatibile cu Nikon si am inteles ca sunt bune. Si la un pret mai decent. Obiectivul pt. zoom e bun si pt. concedii, peisaje, natura, abia astept sa vad poze din Delta cu el :).
      Deja stiu ce-mi doresc de ziua mea :).

      Ștergere
    3. Plec la Sfintu luni si de abia astept sa il incerc in partea aceea de delta. ;)
      Ziua ta e curand?

      Ștergere
    4. Odata cu a lui Andrei :).

      Ștergere
    5. Pe opt mai? Ce grozav! Suntem cu totii taurasi ;)

      Ștergere
    6. Da, 8. Cea mai faina zodie :).
      Am vazut si pozele noi, f frumoase! Vacanta placuta si odihna din plin!

      Ștergere
  5. Pentru poze reusite, cateva trucuri poti sa gasesti si aici:

    https://www.facebook.com/notes/mircea-goia/cum-sa-faci-fotografii-mai-bune-ghid-pentru-incepatori/10151740649960129/

    Sper sa gasesti informatii practice - spre exemplu incadrarea subiectului in poza - sa eviti sa-l pui in centru. Paradoxal, dar este mai bine pus in valoare cand nu e centrat (vezi poza ta cu copacelul in camp... imediat dupa cea cu fulgul. Este bine pus in valoare, tocmai pentru ca nu e in centru).
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai copacelul intentionat l-am pus asa: regula celor trei ;)

      Ștergere
    2. Am citit ce era la linkul acela. Multumesc! Lucrurile acelea deja le practicam. ;)

      Ștergere