duminică, 18 iunie 2017

Jurnal

Mai nou nu imi mai beau cafeaua in fata calculatorului si probabil e si acesta un motiv pentru care nu mai scriu atat de des. Jurnalul e un mod mai simplu sa va pun la curent cu ce mai e pe la noi prin ograda

O imagine...  Avem un nou membru in familie. O cheama Tasha si este extrem de alintata. Inca ne mai deranjeaza noaptea fiindca vrea sa stea in permanenta cu cineva. Sper in curand sa se obisnuiasca cu locul ei caci ma simt de parca as avea din nou bebelus. In afara de asta este o catelusa foarte inteligenta si toti suntem topiti dupa ea. 

Cu ocazia serbarii de la incheierea anului scolar am imbracat o rochie cumparata anul trecut, dar pe care m-am ferit sa o imbrac din motive de sunculite si burti.


Afara ...este toamna? Ploua cu mici pauze de ieri. 
În casa ... e curat si liniste. Miroase a flori de iris de la un betisor parfumat. 
In bucătărie ... am facut ieri pui la ceaun cu cartofi prajiti, iar astazi baietii au comandat pizza, asa ca dupa amiaza am treaba.
Mă gândesc ... ca trebuie sa ne mobilizam cumva vara aceasta si sa varuim. Nu ma incanta prea tare, dar trebuie. 
Mesteresc ... din cand in cand. Cred ca voi desface ce am inceput cu lana de care va tot spun. Nu imi place ce a iesit. Oricum e foarte aspra asa ca nu as purta o astfel de bluza... Nu stiu pana la urma ce voi face. Parca nu ma indur s-o fac ciorapi. Am un fir mai grosut pe care l-am cumparat sa fac un fel de hanorac. Cred ca ma apuc de el daca nu ma hotarasc sa incep o pereche de ciorapi.
De mult timp am terminat o bluza cu maneci trei sferturi, dar nu stiu ce mi-a luat atat sa o fotografiez. Nu stiu daca sa ii pun un nasturel sau un snur la gat.


Citesc ... Blaze de Stephen King. 
Ieri... a inceput sa ploua. Dintr-odata a venit un aer rece si nori negri s-au aratat.


Astazi ... sper ca sotul sa nu aiba vreo treaba in afara casei si sa petrecem timp toti trei
Maine... s-ar putea sa am in plan curatenie in bucatarie, daca nu intervine altceva si reusesc sa ma odihnesc cum trebuie la noapte.
Ascult ...  ploaia.
Imi plac ...  vazele cu flori.
Nu imi plac  vizitele surpriza.
Imi doresc... sa trec cu bine saptamana ce urmeaza; Andrei sa se bucure de excursia cu bunicii, sa merg la Sfintu Gheorghe dupa ziua sotului si cat mai curand sa mai petrec cateva nopti la casuta din balta. 


2 comentarii:

  1. ce-mi place rochita!si iti sta foarte bine, arati nemaipomenit!

    si bluzita e superba.Eu nu i-as pune nimic la gat.

    RăspundețiȘtergere