duminică, 9 iulie 2017

Jurnal

Tup-tup! din jurnal in jurnal trec pe blog. Ieri ne-am intors din balta, de la Casuta dintre Ape. Am crezut ca in timp obisnuinta de a fi mereu pe acolo ii va stirbi din farmec, dar se pare ca de fiecare data ma bucur la fel de mult. Traiul acesta extrem de simplu relaxeaza toate simturile si netezeste fiecare stare si gand tepos.

O imagine...  Am vanat libelule...foarte multe libelule. Andrei cand era mic ii spunea belelunga :)), iar denumirea in engleza dragonfly mi se pare foarte draguta.  






Afara ...bate vantul, dar este cald. Zilele acestea a alternat ploaia cu vremea buna. Am fost destul de norocosi ca nu a mai trebuit sa udam gradina, insa buruienile si-au facut de cap. O data la doua-trei zile intru sa le smulg. E tare placut cand la final totul arata curat. De data aceasta nu am facut fotografii, dar in viitor va arat.  
În casa ... e curat si liniste. Andrei este plecat, asa ca nu am foarte multe de strans. 
In bucătărie ... am avut ieri raci. Astazi voi gati un pui la cuptor.
Mă gândesc ... la multe lucruri si incerc sa le ignor pe cele care ma streseaza. Inca am de lucrat la a lua totul pas cu pas, fiecare zi si intamplare pe rand asa cum vin fara sa ma stresez, fara sa planific. 
Mesteresc ... inca ia. Pendulez intre a face ciorapi, o bluza mai groasa sau sa crosetez un maieu. Eu nu port genul acela de maieuri si ma intreb daca sa il lucrez cu speranta ca il voi da sau mai bine sa nu pierd timpul.  
Citesc ... Ciuma de Albert Camus
Tocmai am terminat ce se vede in imagine
Astazi ... este ziua nepotelului nostru Albert. E o minune de copilas vesel si simpatic. Chiar daca nu ne-am cunosut personal ci doar prin intermediul calculatorului caci el este departe...tocmai peste ocean, ne este tare, tare drag. La multi ani copil frumos! Sa iti fie viata o calatorie frumoasa si cat mai plina de realizari! Sa va traiasca baietelul, Iuliana!
Maine... inca nu stiu... Daca ramanem acasa voi incepe o curatenie mai aprofundata in bucatarie prin dulapuri...pe sub dulapuri, spalat peretii si lucruri de genul.  
Ascult ...  un motor de barca. 
Imi plac ...  firele colorate, materialele de hobby... 
Voi incerca de acum inainte sa le folosesc caci am un obicei stupid, pe care nu stiu daca il mai are cineva si anume ca astept la nesfarsit proiectul perfect pentru a folosi un fir, un servetel, o vopsea noua de teama ca se va termina si nu voi mai avea alta. Nu de putine ori s-a intamplat mai ales la decoupage sa arunc adezivi sau culori caci atat am asteptat proiectul perfect de s-au uscat si nu le-am mai putut folosi. Anul acesta am facut inca un lucru de care nu ma credeam in stare si am aruncat din pod saci intregi de haine pe care credeam ca le voi modifica intr-o zi, saci cu tot felul de cutii de carton pastrate in ideea daca imi vor trebui si o gramada de alte minunatii. Shhh! Si jucariile stricate ale lui Andrei le-am aruncat. Nu mult...doar vreo doi saci imensi. :)) Ups! Mi-am adus aminte ca trebuie sa ii fac curat in sertarul cu jucarii din camera. 

Nu imi plac  situatiile care necesita un refuz din partea mea. 
Imi doresc... sanatate, intelepciune si putere sa pot trece peste tot ce ne ofera viata.


Un comentariu:

  1. Multumim frumos pentru urari! Pozele sunt superbe, iar delta este si mai si. O saptamana frumoasa.

    RăspundețiȘtergere